Блоги → Перегляд

Про-я-вись! Проект «Київська Русь» (автор - Північне братство)

Вівторок, 02:14, 14/07
У цій статті згадуються

Друзі, запрошую до обговорення цієї концепції.

Від себе нічого не змінюю та не додаю - оригінал тексту:

 

Проект «Київська Русь»

Виживання слов`янського світу в умовах світової кризи, економічного протистояння, зовнішніх військово-політичних загроз та імміграційної навали вимагає нових глобальних проривних рішень.   

Для масштабного успіху потрібен стратегічний проект. Проект, який би дав образ мрії як для російських націонал-радикалів, що борються з імперським антируським божевіллям Кремля, так і для їх українських соратників, що протистоять тому ж самому ворогу. Цей проект повинен бути настільки вражаючим і одночасно досить реалістичним, щоб привернути до себе увагу багатьох в Україні і в Росії. Ідея нової Київської Русі має надихнути український народ не сьогочасними вигодами. А саме масштабністю надідеї.       

Київська Русь - це проект Конфедерації рівноправних і вільних східно-слов'янських земель зі столицею в Києві. Північне Братство представило проект створення потужної вільної та демократичної слов'янської держави від Карпат до Камчатки, здатної ефективно відстоювати свої геополітичні інтереси перед великими геополітичними гравцями, в тому числі, перед арабським світом та Об'єднаної Європою.   

Варто підкреслити, що нова Київська Русь зробить Україну центром могутнішої ядерної наддержави. Наддержави, яка буде до того ж назавжди позбавлена загрози енергетичного шантажу.   

Це перевершує найсміливіші очікування української патріотичної еліти.   

Але одночасно це має привернути і частину нинішніх прихильників зв'язків з Росією. Насправді, неможливо повірити, щоб прихильники Януковича всерйоз мріяли про те, щоб на їхній бізнес робили замах російські менти і прокурори, щоб в Україну прийшов Лужков зі своїми немірянимі грошима та своєй жадібністю та агресивністю. Тим більш, щоб в Україну прийшли численні кавказькі мафії та орди азіатсьських гастарбайтерів.  Так що будь-які натяки на «інтеграцію» в сьогоднішній ситуації - це не більше ніж підла гра Москви. Причому гра, розрахована на внутрішньоукраїнську політику.   

А ось проект нової Київської Русі може залучити багатьох перспективами значно підвищити своє становище. Бо перспектив в цьому масштабному проекті вистачить для всіх.  Таким чином, мрія про нову Київської Русі може стати проектом, реально об'єднуючим всі частини українського суспільства. Нині досить розколотого. Ламається нав'язана українцям нашими ворогами помилкове уявлення про росіян, як про «совково-імперських москалів».   

Зауважимо, що вже сам факт обговорення подібного проекту в Україні може стати найсильнішим ходом для тих сил, які бачать Україну в Європі. Але при цьому не в якості прохача притулку від російської загрози, а в якості впливової провідної європейської наддержави.   

Як це було при київському князі Ярославі Мудрому.   

Для російської сторони тут також є один важливий момент. Нова Київська Русь буде державою набагато більш сильною і впливовою, ніж нинішня РФ. Але при цьому державою слов'янською та європейською. На відміну від азіатської Росіянії. Це буде держава комфортна і доброзичлива для свого народу, на відзнаку від сьогоднішньої еРеФії, яка буквально пожирає російський народ зі швидкістю 2 мільйона чоловік у рік.   

Ми виросли на ідеї протистояння ордам прибульців, котрі захльостують путінську Росію, що може спостерігати кожен українець по приїзду до Москви, починаючи з площі Київського вокзалу. І ми  стверджуємо, що Україні, як не дивно, не вистачає націоналізму. Не нинішнього, периферійного, а справжнього білого, сучасного. Занадто любить вона і кавказців, і кримських татар. Ось вони то й забезпечать українським братам життя, м'яко кажучи "не нудне". Тим більше, коли Європу, куди прагне вільна Україна, будуть захльостувать хвилі «близьких» цим народам цивілізаційних маргіналів.   

Ми вважаємо, що шлях нинішнього уряду України - це програшний в геополітичній перспективі напрямок, який може призвести тільки до аналогічного російському подальшого вимирання і заміщення українського народу, так само як і росіян, які проживають в Україні. Але ми не критикуємо, а пропонуємо кращий Шлях з усіх можливих.   

Наша біда - одна.  Ми роз'єднані імперською дебільністю Кремля. У той час як не те, що політична перспектива, але навіть проста людська житейська логіка говорить про необхідність спільного добросусідського протистояння єдиним зовнішнім загрозам, які перелічені на початку статті.   

І в цій боротьбі за майбутню незалежність, Свободу і виживання в умовах глобальної ресурсної кризи, за майбутнє своїх дітей ми, Північне Братство, вперше знайшли повне взаєморозуміння з нашими Українськими Братами.  Ми прийшли до спільного знаменника в питанні про те, що проти антилюдяної Імперії не можна захищатися. Але її можна і потрібно атакувати!   

Саме ці атакуючі дії стануть початковим етапом створення майбутньої Конфедерації «Київська Русь». Адже ніхто не дасть українцям та росіянам все «на блюдечку». Україна зіграє роль ідеальної тилової бази руської націонал-радикальної антиросійської опозиції в справі боротьби за створення майбутньої слов'янської держави на постросійському просторі.   

У разі участі в політичних іграх на російському просторі в передкризовий і кризовий період Україна може отримати дуже і дуже багато чого. Причому тільки й виключно в разі підтримки з боку України руських націонал-радикалів. Україна може різко підвищити свій потенціал в смутні часи. І перспективні тут ніяк не етносепаратисти, як помилково вважають багато хто на Україні. А руські радикальні націоналісти. Політичної ціною цього повороту буде відмова від підтримки Україною «дикого м'яса» (кримських татар та кавказців) у себе вдома, на пострадянському, а потім і постросійському просторі. Тільки й всього.   

Взаємодія УЖЕ йде. Ми надаємо всіляку пропагандистську підтримку будь-яким антикремлівским починанням України та протидіємо антиукраїнській істерії з боку російських ЗМІ. Причому з позиції росіян, що мешкають в Росії.   

Найближчим часом буде організовано напрямок пропагандистської боротьби з російською агентурою впливу в Україні.   

Це ще більш визначне. Удар по проросійським силам в Україні, завданий з самої Росії може бути досить успішний.   

І є актуальним для багатьох політичних гравців України.  Так що в цій пропагандистській війні неочікувана допомога з Росії українським патріотам була б дуже до речі.  Так за що ми закликаємо боротися і вже б'ємося разом?   

Представляємо концепцію проекту «Київська Русь». Вперше в історії є запропоновано здійснимий механізм об'єднання зусиль східних слов'ян не «під рукою Москви», а на підставі реальної рівноправності і народовладдя. Відзначимо, що мова йде не тільки про долю російського й українського народів, а й про білорусів. Ідея побудови Київської Русі вже знайшла розуміння в окремих білявладних угрупованнях Білорусі.   

Концепція проекту «Київська Русь» базується на наступних ключових принципах:  

1. Конфедератівний устрій майбутньої слов'янської держави «Київська Русь» в складі України, Білорусії і Російських земель, що утворяться після демонтажу РФ. Ключова умова: добровільне, входження в цю конфедерацію російських, українських і білоруських земель, що грунтується на вільному волевиявленні народів .   

2. Обмежені функції Центру Конфедерації - оборона та міжнародні відносини. Вся повнота влади у суб'єктів Конфедерації. Відповідне обмежене фінансування Центру Конфедерації - не більше 20% податкових зборів. Не менш 80% податкових зборів залишаються в розпорядженні регіонів Конфедерації.   

3. Центр Конфедерації - у місті Київ. Це буде гарантувати Україні та Білорусі певний та рівноправний вплив на внутрішню й зовнішню політику майбутньої Держави. Навіть незважаючи на чисельне, територіальне, військове та технократичне значення Світлої Русі - Російських земель, які утворяться на території колишньої РФ.   

4. Доктрина Озброєного Народу (ДОН) забезпечить неможливість відновлення імперської політики по відношенню до нації в якому б то не було вигляді.   

5. Нафтові, газові та інші непоновлювані природні багатства Росії на території нової Слов'янської держави - Київської Русі будуть належати не кремлівській чужорідній мафії, а російському, українському та білоруському народам. Це спільне надбання східнослов'янського світу в умовах ресурсної кризи і пов'язаних з цим зовнішніх загроз.     

Конфедеративній Слов'янській Державі бути!   

З нами Бог!   

НАМ або НІКОМУ!    

Керівництво ПБ  21 жовтня 2008 г.

Джерело:

http://nordrus.org/

Коментарі

Центр Конфедерації - у місті Київ. Тільки святий Київ
-1

Звідки вийшли, туди і повернемось:)
А якою буде офіційна мова новоствореної конфедерації?

Що конкретно пропонується робити з неслов'янськими представниками так званого «дикого м'яса»?

"Центр Конфедерації - у місті Київ. Це буде гарантувати Україні та Білорусі певний та рівноправний вплив на внутрішню й зовнішню політику майбутньої Держави."
Схиляюся до думки, що центр "у місті Київ" нічого не гарантує. Вплив завжди матиме капітал, тим більший вплив, чим більший капітал.

"Нафтові, газові та інші непоновлювані природні багатства Росії на території нової Слов'янської держави - Київської Русі будуть належати не кремлівській чужорідній мафії, а російському, українському та білоруському народам."
Це як? Відняти і поділити? Десь вже чув таке...
Doqux Dhaifp   15:27
+2

І ось чого не можу зрозуміти - яким чином центр конфедерації у Києві гарантуватиме Білорусі рівний з Україною вплив?
-2

Так, якщо поєднати всі потужності трьох країн.
Ми теж ядерна держава, не переживайте.
+3

Не, там все серьезнее. Авторов уже пора расселять по камерам...
Скорее всего в камерах все же будут мягкие стены.
"Убивать «таджикских девочек» и торговцев на рынках? И да, и нет! Убивать обязательно. Убивать миллионами, пока не будет истреблён последний из оккупантов. С применением любых доступных или специально разработанных технических средств и автоматического оружия. В одиночку и группами."
И это на ночь глядя...
Mr. A 03:46
+3
Особенно понравилось -"часть Русских земель".Ага...спят и видят себя в конфедерации....
Срав-ни:
"...І ми стверджуємо, що Україні, як не дивно, не вистачає націоналізму. Не нинішнього, периферійного, а справжнього білого, сучасного. Занадто любить вона і кавказців, і кримських татар. Ось вони то й забезпечать українським братам життя, м'яко кажучи "не нудне". Тим більше, коли Європу, куди прагне вільна Україна, будуть захльостувать хвилі «близьких» цим народам цивілізаційних маргіналів."

"...Как ни странно, Украине не хватает национализма. Не нынешнего, периферийного, а настоящего белого, современного. Слишком любит она и кавказцев и крымских татар. Вот они-то и обеспечат украинским братьям жизнь, мягко выражаясь, «нескучную». Тем более, когда Европу будут захлестывать, скажем, повторив товарища Сталина, волны «близких» этим господам."
+4
таких проектів купа... скільки горе-лідерів помішаних на книжках на кшталт "Проект Россия" і т.д.... стільки і аналогічних проектів про панславізм...

Люди схаменіться, чому завжди апелють на історичні утворення, а давайте Київську Русь, а давайте СНД, а давайте СССР... невже Вам мало гіркого досвіду перебування в цих утвореннях.
Потрібно дивитися в перед, а з історії черпати тільки досвід та приклади.

Оті північні братчики замість того щоб "чистити зброю" в штабах, пішли б на біржу і заробили б мільйон доларів і викупили гектарів 100 землі і побудували так свою псевдо державу зі своїми законами і порядками.

А-то звикли під багряний прапор скликати Коліївщину, а на ділі виходить банальна мародерщина...

Жодних геополітичних проектів нам не потрібно, нам потрібно навести лад в тому, що вже маємо і тільки тоді коли буде порядок та розвиток, до нас самі попросяться наші сусіди!!!
+1
Руслану +1 ...
)))))))))))))))))))))))))))))))))))
А дядьки які писали оце то явно не дружать з геополітикою і економікою, енергетичним ринком.

Конфедерація можлива лише в форматі Україна+Білорусія.
Не дай Бог в РФ почнеться вседозволена демократія, плюралізм, лібералізмі т.д. тоді ми всі познайомимось що таке ведення бізнесу по кавказьки. За років 50 нафтові і газові джеоела нікому не будуть потрібні, а РФ стане переферією. навіщо тоді Україні дружити з переферійною державою де процвітають міжнаціональні конфлікти? Російський народ не привик ні до демократії до лібералізму лише під добрим батогом і смачним пряником вони можутьфункціонувати - бо не дай Бог розвалиться РФ і ми станемо суб"єктами глобального геополітичного хаосу. А щодо ядерного прикоритя - ядерна зброя це вже застаріла штука - всі країни які думають на років 50 вперед скидують її...

Конфедерація 3 держав не можлива в силу різних національних, політичних, економічних, фінансових геополітичних і геостратегічних установок, штамів, культур, традицій РФ, України і Білорусії
Вадим . 10:00
+2
це щось на рівні фантастики. В близький перспективі цього не відбудеться.
-2

Є така загроза. Можемо повимирати швидше...
Я уже кричу об этом фиг знает сколько.И че делать?
-2

Приходь
Вибачте, але цей проект - все одно, що проект Славянское братство. Хоть курть, хоть верть, а пасткою імперською пахне.
Ні, Руслан, вважаю, що нічого хорошого з цієї ідеї не вийде. По-перше, Росія не захоче зректися імперської політики за просто так. Оскільки розмір її по відношенню до інших держав пострадянського простору, вважання себе більш «вищою расою», вигідне становище експортера енергоносіїв, великий ядерний потенціал, велика армія підживлюють їх імперські інстинкти. Тому, тим паче, вона не захоче об*єднуватися на рівних умовах з бувшими своїми сателітами. Це для неї було б просто принизливо. Тим більш принизливо, що їх столиця цієї держави перейде до Києва. Ваша модель могла б спрацювати лише тоді, коли б Росія була б без*ядерною державою, мала б слабку армію, нездатну на завоювання колишніх союзних республік, не мала б енергоносіїв на експорт – тобто не могла би чванитися і продавлювати свою імперську політику. От тоді б і була можливість формування думки у всіх, що ми тут однакові, слабкі і ображені браття життям і світом. Тому давайте об*єднаємося, станемо значно більшою, сильнішою і дружною сім*єю. І хай столицею нашою буде Київ. І хай він виконує головні і найбільш спільні функції, не надто втручаючись в особисте політичне, економічне, духовне та інше життя кожного суб*єкта нашої конфедерації.. Крім того, навіщо росіянам давати нам доступ до СВОЇХ енергоносіїв. Тим більш, що вони за їх рахунок краще живуть і проводять свою імперську політику?
Крім того, в історії завжди так трапляється, що знаходження в межах однієї держави, хай навіть конфедерації, досить нерівновеликих за розміром і впливом держав, рано чи пізно веде до нав*язування волі сильного слабкому і поглинання слабкого сильним. Наша ж українська історія рясніє прикладами цього. Ми були у складі Литви. Тут, правда, нічого страшного з нами не сталося. Потім були під протекторатом Польщі. – Чим для нас це обернулося – добре відомо. Потім, війною вийшовши із складу Польщі ми попросилися під протекторат Росії на умовах конфедерації (своє військо, своя влада, свій життєвий уклад). Результатом було знищення і будь-якої державності, і волі – з України зробили продовження російських губерній, поневолили в кріпацтво, витравлювали з нас все українське сотнями років. Так, все ж таки, цілком можливо, Ви маєте рацію, що конфедерація з центром у Києві, зробить дійсно братерський союз, а не відродить російську імперію. Тому, що, якщо подивитися на ту ж нашу історію і світову історію, то подібні союзи були із столицями в більш сильних державних утвореннях, а не в менших. Наскільки я знаю, що виняток у сьогоденні становить лише Європейський Союз (столиця не у Берліні, а у Брюселі. Крім того, Німеччина тут не може мати панівний вплив і з часом перетягнути ковдру на себе, оскільки вона за населенням, економічною і воєнною потугою (і ніхто інший) не має і близько абсолютної переваги. – Це і Є запорукою того, що Європейський Союз так і залишиться союзом вільних держав чи народів (при тіснішій політичній інтеграції). Та і взяти тей же наш приклад давнини: спільна держава значної Русі з Литвою. Литва запорукою своєї сили і розширення мала принцип: нове не вводимо, старого не відміняємо. І тому вона де-факто була союзом рівноправних держав, хоч і з формальним верховенством литовців у ньому. Вона навіть і закони, і мову мала руську. За таким принципом вона могла б також швидко приєднати і Московію, яка була тоді під владою татар, але страшна і ганебна помилка полководців призвела до повного розгрому ордою війська Великого Князівства Литовського, Литва тоді не тільки не отримала Московію, але й вимушена була передати Україну Польщі. А, якщо б цієї воєнної поразки не було, то за тим же принципом вона б могла приєднувати до свого складу все більше держав і територій у світі. І була б вона надпотужною державою: і політично, і економічно і воєнно. Тим більше вона б була потужною, оскільки всі народи, що були б у її складі, стояли б горою проти усіляких проти неї зазіхань, а не навпаки, як це буває у випадку імперій, прагнули би знищення своїх імперій. Так, цілком можливо, вона мирним би шляхом, вкінець-кінців, стала би єдиною державою у світі (тобто ...
Панславінізм. Імперіалізм, випраданий історично-расовомими чинниками. Я проти, з позицій націоналізму здорового: кожній нації свою країну, будь то Україна чи Росія.
Денис   12:05
-2

Сціборський так не вважав!
Doqux Dhaifp   15:26
-2

Зі Сціборським можна погоджуватись, а можна й не погоджуватись.
Doqux Dhaifp 11:36
+2
Антиімперіалізм імпонує... Але що їм зробили бідні кримські татари, для яких, щиро кажучи, зараз важливо взагалі не втратити свою національну свідомість і не русифікуватися - з такою-то проімперською владою в Криму.
Интересно, ну сколько ж можно жить с лицом, повернутым назад в прошлое, а идти по дороге вперед в будущее? При таком подходе все камни затылком пересчитают и во все ямы попадут, да еще и окружающим будут мешать постояно.
Деяким людям мабуть невистачає різних проблем, для початку потрібно розвинути свою державу для того щоб хоть тут був толк а то ми вже жили у Союзі і що ми з того отримали? На мою думку Україні слід дотримуватися нейтралітету і зміцнювати свою державу а далі буде видно адже з часом усе змінюється!!!
Юрко Н. 16:22
0
Перенесли колись московіти столицю в Петербург, і з"явилась російська Прибалтика. Перенесуть в Київ- і там з"явиться вся російська аристократія-мільйонів так п"ять, і стане Київ чисто русскім...
А взагалі, що то за панславісти, що в державі тій немає Сербії, несерйозна якась організація.
Потрібна демографічна реформа,і років за 75 українці заселять всю спорожнілу Росію, до Камчатки, позаганяють чеченців в гори... Демографічні дива в європейських популяціях цілком можливі-франкоканадці, бразильці, доречі українці в 17 ст. пережили нашестя татарських работорговців завдяки високій народжуваності...
-2

Добре, скільки в тебе дітей?
Етна - 19:28
+1
Якби не так широко описували, може було б трохи зрозуміліше усім читачам))

..особливо дивно звучить фінальна фраза ..."НАМ або НІКОМУ!".. там, де всі наче б то погодились бути рівними і допомагати одне одному))) Але саме в цій фразі і є відповідь на питання, чому такі ідеї неможливо здійснити.

… Оцінюючи пропозицію суто логічно, я б описала її так: автори говорять про такий собі ефект синергії – об’єднуючи 3 окремі сутності отримати загальну користь для всіх них. Отже пропоную розглянути з позиції користі саме ДЛЯ ВСІХ (тобто для керівників теперішніх 3 держав, адже ж саме вони прийматимуть рішення, бо саме вони є виявом волі народу, чи не так?))).

По-перше всі керівники теперішніх держав втратять позиції лідерства – адже ж усі бути президентами та прем*ерами не зможуть ;) а російські - основу своєї політики.

Країни:
1. Росія. За цією концепцією
- втратить: частину території, столицю, функції Центру Конфедерації, в т.ч. податкові збори, Москва втратить і політичний і економічний сенс (а це значна частина росіян і практично вся правляча верхівка)
- отримає: Крим. Газову трубу до Європи. Більше нічого якось не бачиться…

2. Україна:
- втратить: державність як одиниця міжнародної політики - «Україна». Право приймати зовнішньополітичні рішення, вигідні саме українській частині конфедерації.
- отримає: центр Конфедерації - у місті Київ. (Що АЖ НІЯК не може «гарантувати Україні та Білорусі певний та рівноправний вплив на внутрішню й зовнішню політику».. ), можливість платити за енергоносії реальні, не політизовані ціни.

3.Білорусь
- втратить: не ж, що й Україна
- отримає: можливість платити за енергоносії реальні, не політизовані ціни.

Не важко здогадатися, що на такі здобутки навряд чи погодиться перш за все сама Росія (тобто її керівники). Та й інші теж (доречі дивно чому лише 2?)
-2

Дякую за логічну оцінку,
+ за послідовність:)
Всім дякую за коментарі.
Якщо розумієте, концепцію пропонує опозиційна сила до діючої у РФ влади.

Може спробуємо побачити краще і шукати більше можливостей для нас?
Щось про "Хартленд" чули?
Таку річ потрібно
Але зараз ще не той час!!!!!!!!!!!
так прийшло в голову декілька тез, які вимагають конкретизації та уточнень.:
так можливо в сучасній світ-економіці та світ-системі це новоутворення зайняло би важливі позиції, якщо головною метою об'єднання було б перехід від країни переферії до стотусу країни-ядра, що за собою викликало би суттєві геополітичні зміни... у різних сферах, особливо економічній та системі розподілу праці.... але тут виникають безліч важливих питань, чому
скажімо не спрацьовують демократичні інституції та механізми на пострадянському просторі, чому більш якісніше використовувати неформальні тіньові зв'язки в обміні статусів та ресурсів поміж гравцями в політичній системі, і взагалі з чого ви взяли, що Росія піде на такі уступки, адже вона має суттєві проблеми всередині країни, як скажімо проблема розповсюдження ісламу, зріст китайського населення на далекому сході, проблеми демографії...

взагалі досить згадати приклад Ходорковського, та саме головну причину його усунення з великої гри....
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі